Rosettae başlarda mamayı fazla tutarsınız bebek sizi iyice az emer sütünüz iyice azalır diye demiş olabilir. Yoksa normal bir kilo artışı. Ama anne sütünü artırmak için emzirmek gerekiyor bol bol, mama ile doyarsa emmez. Anne sütü ile ayda 500g bile alsa kafi kabul ediliyor. O açıdan demiştir belki. Siz yine emzirmeye çalışın bol bol ama aç kaldığı noktada tabiki ardından mama takviyesini yapın.