Seymaay Dünden beridir fito kremle hametan kullanıyorum fakat hiç iyleşme olmadı. Ucu şiş kızarık ve ağrıyor sızlıyor 🥺🥺 önerebileceğiniz bişey var mıdırr kesin çözüm 😭
Bahar66 Seymaay tahinin üzerinde biriken yag da çok etkili denemeni isterim, veya zeytinyağıni az bisey ocakta ısıt ılık olsun onu sür pamukla
Asil123 Deletedmom_21 ikisini karıştırıp mı sürüyosunuz yoksa tek olarak işe yarıyo mu. Bende bu konuda muzdaribim. Bebeğimi zevkle emziremiyorum. 🥺
Bahar66 Seymaay https://ty.gl/z3zcb8tkmh ben bide bu kremi kullandim buda çok çok iyi , küçük 20 ml bi krem ama aşırı güzel bide doğal vegan bi krem kokusu falan da bebeklerin emmesine engel degil, eczanelerde de var ben ordan almistim. Bunu aldim sadece 2 kere kullandim hiç bisey kalmadi benim göğüs uclarimda yara olmuştu kanamisti bunun sayesinde düzeldi.
havuclukekim Kantaron yağı 👌🏻 Tek kurtarıcım her emzirmeden sonra sadece ucuna sür nasıl iyi gelecek bak emzirirken silmene de gerek yok 🙏🏻 Aktarlarda var 20 TL gibi bir şey bence hemen denemelisin