livanurvealpinannesi61 Ecitah09 prosban kullandım ben çok iyiydi bisol duo da çok iyi ama +12 üzeri için.
Yasse1208 Ecitah09 merhaba kullandınız mi acaba. İlk kullanmaya başladığınızda öksürüğü arttırmış mıydı
Yasse1208 AnnaKarenina_ öksürüğü balgamlı değil kuru öksürük acaba tekrar hastaneye götürsem mi o zaman. Dünden beri çok arttı kuru öksürüğü
AnnaKarenina_ Yasse1208 gıcık yapmış olabilir ne zaman başladınız kullanmaya bir süre kullanın geçmezse gidin bi günde etki etmez zaten
AnnaKarenina_ Yasse1208 o zaman bi aile hekimine ya da doktora sorabilirsiniz iyi gelmemiş olabilir şurup