Nergis24 Kızlar kızım 36 aylik yani tam 3 yaşında .emzirmeyi 26 aylıkken sonlandirdimm. Emzirmeyi sonlandırmanin üzerinden 10 ay geçmesine rağmen hala sütüm var. Nedendir nasıl bitecek ?
Havva450 Nergis24 İlk defa böyle birşey duyuyorum.Normal şartlar altında bebek emmeyi bıraktığında sutunuzde azalma olup tamamen kesilme olur
gokce24 Nergis24 benimde 3 aydır nerdeyse emmiyor meme reddi tamamen bıraktı artık ama hala geliyor sıkınca
Nergis24 Havva450 azaldı epey. Ama artık ilk süt denilen süt varya. Yoğun sarı o şekilde hala sütüm var.
Prettywoman91 Nergis24 sizin göğsünüzde ağrı var mı ve sert mi ? Yoğun sarı süt dediğiniz şey muhtemelen iltihap olabilir.
Nazlican Nergis24 Evet mastit olursunuz eziyet resmen 😑 doktor ile görüşün bi belki bi ilacı vs vardır. Simdi ağrı yapıyor sağsanız gelmeye devam eder çünkü böyle de geliyor diyorsunuz 🤷🏻♀️
Nergis24 Prettywoman91 ağrı var evet sağ göğsüme sanki bişey saplanıyor gibi bazende ince bir sızı oluyor
Prettywoman91 Nergis24 o zaman o gelen iltihapdır. İsterseniz bir doktora görünün. Mastite çevirebilir. Sağarsanız süt gelmeye devam eder. Tam olarak ne yapmanız gerektiğini en iyi doktor söyler.
Ata-sMom58 Doktor anneme bi hafta kullanılan bi ilaç yazmıştı tam bi kutudan 7tane çıkıyordu o kutu bitmeden süt çekilmişti. Yıllar önceydi tabi. Yinede En iyisini doktor bilir doktora gidebilirsiniz