Televizyon izlemeyi sevmem, çalışmayacak olan aletleri prizden çıkartırım, akşamları loş ışıkta oturmayı severim, yaşadığım yer küçük o yüzden harcadığım para sadece eve ve bebeğime ama eşim yüzünden birikim yapamıyorum sigara içiyor, kahveye gidiyor vs gereksiz harcamaları var ve borcumuz var nerden arttırabilirim ekstra siz neler yapıyorsunuz