Hanimlar bu sene eve dogalgaz dosettik fakat o siyah borular cocuk odasindan geciyor mecburen. O borulardan sizma felan olurmu acaba ya cocuklar zehirlenirse diye bi anksiyete olustu resmen sıkıntıya girdim kış yaklaştıkça. Bu zehirlenme olayi nasil oluyor bu borulardan gaz kacarmi ay bilen varsa cevaplasin valla fittiricam :(