Kuzeymiram Kizlar bu sitede satis yapan varmi , satis yapmak icin para oduyormusunuz , belli bi sarti varmi bilgisi olanlar ☺️🙏
Miran1306 Kuzeymiram ben yapıyorum adınıza vergi no olması gerek ve her ay belli bi ücret muhasebeye veriyorsunuz omun dışında trendyolda sattığınız ürünlerden komisyon alıyor
Gzdzeynep Kuzeymiram vergi kaydı oda kaydı vs evrak istiyorlar ve mağaza açılış ücreti istiyorlar diye biliyorum. bizim dükkanımız var dijital baskı işi yapıyoruz hepsiburada trendyol ve n11 de mağazamız var. biz şöyle yapmıştık en sıkıntısız n11 ilk oraya mağaza açtık oradan satışlarımız artınca trendyol aradı bizi mağaza açmamız için ve mağaza açma ücreti almadı kendisi aradığı için. sonra hepsiburada da aradı hatta biz evrakları vermeyi geciktirdik biraz düşünelim bakalım diye arayıp durdular neden hala mağaza açmadınız diye
semasi17 Kuzeymiram biz yapıyoruz şahıs şirketi kurmanız gerekiyor muhasebecinz ve vergi levhası olması gerekiyor şirket kurma muhasebe vergi levhası noter işlemleri ortalama 6-7 bin tuttu her ay 300 muhasebeye oduyoruz
Gzdzeynep Kuzeymiram çanta satışı hakkında bilgim yok. bizim iş al sat değil ya o yüzden bilemiyorum.
semasi17 Kuzeymiram yok canım mesela bu ay 3 bin mal aldım. 1 satış bile olmadı. Riskli biraz ve çok sabır istiyor