Melikee16 2 buçuk yaşında karın ağrısı ve sarı kaka yapıyoruz başına gelen var mı ne yapmam gerek düzelmesi için
tazeanneyimm Benim bebeğim de 21 gündür sarı kaka ve bol gaz var kıvranıyor çocuk. Bilgim yok ama üstte kalsın 💐
minigiminannesiyim tazeanneyimm benim bebegimde öyle. Hastanedennciksrken doktorum altin sarisina yakin renk olan kakanin en saglikli oldugunu soylemisti, anne sütü alan bebeklerde kaka boyle olurmus
Melikee16 safis12 bizde kıl kurdu çıktı ondan sonra rahatlık oğlum bu konuda doktora danışabilirsiniz herhangi bir zararı yokmuş kıl kursu ilacının isterseniz kullanılmama doktora sorun yine de