Lavinia53 Merhaba anneler🥰 kızım Ağustos ayında doğdu kış icin astronot mont istiyorum ancak beden olarak sizce 3 6 mı almalıyım 6 9 ay mı cevremdekiler hemen büyüyor ona göre al dediler ama ben çok kararsızım sizce hangi beden almalıyım ?
tarcinnn Lavinia53 benim oğlum da temmuzda doğdu. Ben her şeyi 1 yaşına göre alıyorum kışın sıkı sıkı olacağına biraz bol bol rahat rahat giyinsin diye.
Lavinia53 tarcinnn ya icinde kaybolmasın diye endişelendim bu sefer alırım aldığımla kalırım diye korktum 😂😂😂
Lavinia53 Ben 36. Haftada doğum yaptığım icin biraz küçük doğdu hastaneden 2.300 ayrıldık suan 22 günlük çok şükür 3 kilo oldu 🥰