Zynp23 Meraba arkadaşlar bebeğim dün sabah 6 da dünyaya geldi kakasinı 3 4 defa yaptı ama cisini hiç yapmadı.dunyaya gelmeden önce sag böbreğinde birinci derece genişleme var demişti dr.Endiseliyim ya böyle bi durum yaşayan var mı bu gece de yapamazsa yarın dr a götürecem bu arada sütüm de yeni yeni gelmeye başladı biz mama verdik mecburen