2 yasindaki oğlum çok yaramaz hergun disari cikmak istiyor bense bugun evde durmak istedim islerim vardi ama yok herseyi dagitiyor agliyor surekli sabrim kalmadi kisin nasil evde duracagiz diye dusunuyorum siz neler yapiyorsunuz bebeleri evde tutmak icin oyun da oynatiyorum ama 2 dk sonra sıkılıyor baska seyler istiyor