Prens3456 Kızlar ben 19 aylıkken oğlumu sütten kestim memeye aşırı bağımlı neredeyse gün boyu hiç bir şey yemeyen bir bebekti. Neyse bunlar düzeldi bugün doktora götürdüm erken kesmişsin dedi mama yemesi lazım diyor. Bana da saçma geldi kilosu da düşük değil dedi e niye mama veriyoruz o zaman ??
Buse18062 Başka bir doktora götürün, bazı Doktorlar cidden saçmalıyor , kilo kaybı olmayan çocuk ne diye devam etsin yani mamaya ne bileyim değişikler
Prens3456 Buse18062 gerçekten tuhaflar ya 2 yaşına kadar anne sütü ve ya mama diyor bana iyi tamam da keyfimden kesmedim zaten yemek yiyen bir çocuk olsa kesmezdim tahlil falan aldı kesin bana mama önerecek mamaya karşı değilim ama 4 ay için değer mi bilemiyorum