mycutebaby ipekk05 ilk gün çok şişti ikinci gün indi baya şişliği ama morluk kaldı çok şükür birşey olmadı bende bu ani düşmeler için ilk yardım sticki vardı hemen sürdük çok iyi geldi buz koydurmadı hiç