Yektoli33 Oğlum 14 aylık baya haylaz biri.. Sürekli bir yerlere tırmanıyor ve mızmız. Uykular zaten berbat. Ev desen nanay. Ev işi ve bebegi aynı anda yürütmeye adapte olamadim. Siz temizlik ve bebek işlerini nasıl düzene koydunuz ? Ev dağınık ve pis oldukça kafayı yiyorum 😑😑
gokce24 Yektoli33 bebeğim 8 aylık bugün Evi süpürdüm sildim koltukları çektim bulaşık makinesini yerleştirdim iki makina çamaşır yıkadım astım nevresimleri değiştim balkonları yıkadım bebeğime izlettim her odaya gitsem bebek arabasında yanımda tuttum çünkü hep ağlıyor beni göremeyince. Sonra çocuğu yedirdim uyuttum artık huzur içinde ölebilirim 😄 temizlik ve düzen takıntım var çok zor çooookk. Ha bu arada bi taraftan da evden çalışıyorum internet üzerinden telefonla işim. Her fırsatta telefondayım. Kocama bana bi tane kuma getir diyorum 🤭 annem kardeşlerim desen kimseden fayda yok resmen bin parçaya bölünmüş durumdayım. Yemek yapmayı falan unuttum artık. Eşim allahtan destek oluyor 2-3 günde bir yapıyor da öyle yiyoruz bu aralar😅
zlempamir Yektoli33 15. Aydan selammm 🥰 ay benim oğlumla aynılar o zaman özellikle uykuda sıkıntımız var . Ev işlerini yaparken beraber yapıyoruz yani şöyle ben süpürüyorsam azcık ona süpürüyorum ben siliyorsam azcık ona da sildiriyorum gibi . Yemek yaparken de genelde mama sandalyesine oturtup şarkı açıp şarkı söylüyorum ya da eline havuç salatalık veriyorum tabi hergün olmuyo bu ara da ters zamanı oluyo hiç bi iş yapamıyorum ev nanayyyy oluyo 😂 ama uykuya çözüm bulamadım bulan varsa heeeellllppp 🙄
Ummahan250820 Yektoli33 bende öyleyim canım evi pis görünce sinir krizi geçiriyorum 1 yaşında kızım var haliyle bebekten de toplasak gene dağılıyor kızımda çok huysuz bazen yemek bile yiyemiyorum yetişemiyorum valla çok yoruldum
Buse18062 Koyamadim. Ev dağınık, yemek yapamıyorum hatta çoğu zaman yemek yiyemiyorum bile , normal yani yanlız değilsiniz
mygy13 Eşim vardiyalı çalışıyor o verilen temizliyorum bebeği ona bırakıyorum😂 bu ev ne böyle diye bir sinir olduysam da bebeğim uyursa (lütfediyor arada) o zaman toparlıyorum sadece çünkü çıt sesine bile uyanıyor bebek yokken evden içeri girince çamaşır suyu kokuyordu 🥲