Buse18062 benim kızım da 4,5 aylık 6050 önemli olan doğum kilosuna göre gelişimi her bebek farklı dediğiniz gibi. kızım 2490 doğdu 2320 ile taburcu olduk, sadece anne sütü alıyor ve kilosu gelişimi gayet iyi. doğum kilosuna bakmak lazım bir bebeğe zayıf ya da kilosu çok demek için