Bebeğim 4 ay 5 günlük. Kolik bir bebekti şükür geçti derkeeennnn hoop başka bir kaos 😅 gece uykusuna hep zor geçiyordu, sabah 6 dan sonra da mız mız uyurdu yanına alırdım mecburen. Şimdi gündüz gece uykusu farketmeksizin deli gibi ağlıyor. Ne ayakta be kucakta uyutamıyorum. Gece de çok mız mız uyanıyo sürekli. Sabaha karşı da öyle bir ağlıyor ki etini koparıyorlar sanki ? Geçiyor mu yoksa kalıcı hasar mı bırakıyor ?