mysa2 O1Anne doktorum dedi 3 gün sonra taktım ben 3 hafta kadar taktım 4-5 saat ama sonrasında kabızlık sorunu yaşadım nedense bıraktım takmıyorum suan .
Haticemree Doktorum bana 1 hafta sonra takabilicegimi söylemişti. 1 ay kadar kullandım 40 45 gün diyebilirim sorun da yaşamadım acıma sıkma falan olmadı hiç 🙏
Haticemree @O1Anne ben hiç sorun yaşamadım ağrı falan olmadı hiç. Bünyeye göre değişiyor sanırım. Bnde göbek yoktu ama gene de takmak istedim
Haticemree @"Mahlem yok malesef herhsngi bı mağazadan almıştım 🙏 ilk bebeğim zayıf oldgm için göbek yoktu o yüzden öyle çok iyi bir marka almaya gerek duymadım.