Sinifcianne bizde de aynı sorun var:( tam ben bu tarz bi post açacaktımki sizinkini gördüm.. kızım alerjik bi bebek. İnek sütü ve yumurta tüketemiyoruz, sıkı diyetteyiz yani.. gündüzleri maşallah güzel besleniyor beni emmek istemiyor. Uykusu geldiğinde zar zor ağzına tıkıyorm resmen:) oyun oynuyor. Ağzına sütü alıp benim suratıma püfkürüyo:( gece de alerji mamasını içirmem gerekiyor çünkü gündüz onu içemiyor tadı ve kokusu berbat:( yani uzun lafın kısası geceleri 2-3 kez emiyor okdr.. 13 ekim doğumlu bu arada