poyrazveannesi55 4 ay 15 günlük oğlum var. Instgram da bir kaç kişi de gördüm hobbalayi kapıya asıyorlar bebek hopluyor acaba erkek bebekler için sakıncalı olur mu yada kullanan var mı bide hobbalaya koymak için küçük mü 6 ay’i beklesem yardımcı olursanız sevinirim