Bayramın 4. Günü nst ye girmem için ailem ısrar etti 39 uncu haftadaydım neyse gittim girdim tabi ağrım sancım yok hissetmiyorum bi baktık ağrı 60 ı geçiyo ama eşiğim yüksekmiş meğer hissedemedim neyse alttan muayne ettiler 2 cm açılman var dediler tabi ben şok neyse büyük şehir hastanesine yönlendirildim gittik orda da muayne ettiler 2 saat yürü açılman devam ederse yatış verelim dendi yürüdüm ama devam etmedi açılmam neyse imza atıp çıkmak istedim ağrın sıklaşırsa gel dediler ama 1 haftayı da bulabilir doğumun dediler bende gittim eve sürekli ağrım geldikçe beni 1 hafta boyunca hastaneye götürdüler ailem bende alttan muayne olmaktan çok yoruldum ve pisikolojim bozulmuştu artık en sonunda ben bi daha iyice ağrım sıklaşana kadar gelmiycem dedim eve giderken sancılarımın düzene girdiğini fark ettim 16 temmuz akşamı neyse kimseye belli etmedim eve geçtik duşumu aldım gece 2 ye kadar film izledik makinada yıkanmış çamaşırlarımı falan serdim yattım sancım düzenli aralıklarla geliyo tabi bu süreçte yinede çok şiddetlenmediği için kimseye söylemiyorum. Yattım uyudum saat 5 sularında bi uyandım feci bi ağrı hissettim o anda suyum geldi eşimi uyandırdım yine çok sakindim ama eşim ve annem aşırı panikti üzerimi değiştirdim sakince çantaları vs aldık arabaya indik bu arada 4. Katta oturuyorum ve merdivensiz inene kadar 2 kere sancı girdi :D ama sorun yok tabi yine çok şiddetli değil indik arabada güzelce giderken dualar kur an dinleyerek gittim okudum vs direk yatış verdiler annemi yanıma aldılar sancı çekerken hep yanımdaydı duşa girmem söylendi ağrıyab yerlere su tut dediler çıkınca biraz plates topuna oturdum her kalkışımda biraz su boşaldı ve doktorlar gelip kas gevşetici yapıcaz biraz rahatlatıcak dediler neyse uzandım kas gevşetici iğneyi vurdukları an annemi paldır küldür çıkardılar doğum başladı dediler yatağımı doğum yatağına çevirdiler doktorlar geldi bir sürü ameliyat malzemeleri falan saat 11.04 falandı birden herşey değişti odadaki ameliyat haneye çevirdiler odayı ve doğum başladı sancı girdikçe ıkın ve 30 sn tut dediler bi kaç kez denedim ve doktorun “saçları göründü sesini duydum tekrar ıkındım bebişim dünyaya geldi 11.10 du saat büyük bi rahatlama gelmişti ilk yarım saat emzirmek istediğimi söyledm getirdiler dikiş dikiliyodu tabi bi yandan o zaman hiç bişeyin farkında değildim kaç dk sürer diye sordum yarım saat dedi kadın tansiyon ölçerden saate baktım 11.30 da falan başlamıştı eşimin düşmesini falan beklemişlerdi çünkü neyse başka bi odadan doğum başladı diye ses geldi beni yarım bırakıp gitti geliyorum diye şok oldum bi saat kadar gelmedi o arada aşırı titriyorum tabiki 🤦🏻♀️ sonra geldi dikmeye devam etti tabiki uyuşukluk ve yaramın sıcaklığı geçmişti çok zor anlardı yaklaşık 1 saat daha dikip eliyle kontrol ederken kanattı ve dikmeye devam etti doğum yaptığım odadan çıkarken saat 14.00 civarıydı hayatımda yaşadığım en acılı ve zor anlardı 30 güne kadar da iyileşmedi dikişlerim 30. Günde hâlâ ipler düşüyodu dikiş kısmına kadar herşey çok güzeldi ama dikişde mahvoldum tam bi hayal kırıklığıydı ve iyileşme süreci beni mahvetti toplam iç dış 25 dikişim vardı 2. Bi çocuk asla düşünmüyorum şu an ama bebeğim için değdi şimdi 2 aylık ve dünyada ondan daha güzel ve kıymetli hiç bişey yok benim için❤️