kahveseverr Kizlar devlet Hastanesi’nde bu ameliyatı olan var mı nasıl ilerliyor kaç zaman sonraya ameliayat günü veriyorlar ben çok rahatsızım sütyen bedenim 105 ve sarkık bebekten sonra omuzlarım.cok ağrıyor ağırlığından olan var mi
Anesa kahveseverr ben de göğüslerimin iriliğinden şikayetçiyim 😕 şu an hamileyim. Doğumdan sonra gitmeyi düşünüyorum ben de devlete.
kahveseverr Anesa çok büyük.bir sorun gerçekten bedenime o kadar yukmus gibi hissediyorum ki devlette süreç yavaş mi acaba nasil
Anesa kahveseverr hiç gitmedim ama yavaş olacağını tahmin ediyorum. Bir kere onların belirlediği ölçünün altında olursa yapmıyorlar sen ne kadar rahatsız olursan ol.
kahveseverr Morr devlette göğsün büyüklüğünden ve ileri derecede rahatsız ediyorsa diye yapılıyor olarak.niloyorum.yanlista biliyor olabilirim ama o konu hakkında bilgim yok
kahveseverr Anesa bilmiyorum belki bir umut kabul olur çünkü sütyen ölçüm çok rahatsız edici 105 110 kalıbına göre ve acayip derecede omuz agrimmvar böyle öne doğru gidiyor omuzlarım