Merhaba canım anneler,
Biraz zor zamanlar geçiriyoruz oğlum 23 aylık ve gece biberonla çok su içiyor sürekli çiş problemi yaşıyoruz. 12 aylıkken covid e yakalandık ve o dönem kendi isteyerek bir anda emzik ve mamayı bıraktı .. suluk ve pipetlş suluktan su içmeyi sevmiyor biraz erken bırakmış olmasından kaynaklı suyu biberondan içiyor ve çok içiyor. Kanına şekerine baktırdık hiç bir sorun yok. Doktoru içsin istediği kadar dedi ama gece artık çok zorlamaya başladı .sürekli suya uyanıyor ve çok içtiği içinde ya heryerimiz çiş oluyor ya da hiç uyuyamıyoruz .. yani hiç uyuyamıyoruz 😊 artık bıraktırmam gerekiyor aynısını yaşayan var mı ? Nasıl bıraktırabilirim .. yardımcı olurmusunuz?