Eskus benim kızım da en ağlak bebeklerden biriydi sanırım. Önce kolikti, ardından kimsenin kucağına gitmemek, kucaktan inmemek, anne kucağından başka yerde uyumamakla aylarımız geçti. 1 yaşta biraz rahatladım yürümeye başlayınca ama yine çok bağırırdı. 2 yaş krizi vs bana kolay bile geldi, konuşmaya başlayınca keyfi arttı çünkü. Şimdi de 3 yaşında hala çok inatçı ama neşeli ve keyifli diyebilirim artık. Bazı bebekler diğerlerine göre daha zor oluyor bu açık. Size de sabır ve güç diliyorum. Zamanla daha iyiye gidecek buna inanın.