Nur1818 selam canım, ben bebeğim 40 günlük olduğundan beri tuvalet iletişimi kuruyorum, gaydalrını görünce ve artık durumun tesadüf değil bebeğin ihtiyacı olduğunu tam olarak anladığımda, 6 aylık bebeği olan arkadaşıma da önerdim ve hemen uygulamaya başladı. Şuan onun bebeği 13 aylık ve kakasını resmen söylemeye başladı. çoğunlukla bezsiz bi bebek. Benim bebeğim ise 10 aylık bizde devam ediyoruz iletişime