isilay83 benim doğum doktorum doğumdan önce hem sancım olması için hep göğüs masajı yaptırdı göğüs uçlarınızı tutup öne doğru çekiceksiniz hızlı hızlı çok sıkmadan yağ sürüp yaparsanız daha iyi olur benimde hiç yoktu kocaman oldu şuan da ve pompada çok uç çıkarıyor göğüs pompası alın bence ben göğsümü sağdıktan sonra bebeğim daha iyi kavrıyor göğsümü