Bugun kan degerlerine bakmak icin hastaneye gittik hersey iyi ama folat yüksek çıkmış dedi normalde 18 ken 24 çıkmış kötü bisi degil ama yinede 10 gün sonra bakalim dedi basınıza gelen var mi böyle folat yüksekliği bi sorun teşkil eder mi bi tedirgin oldum neleri kesmem lazım yardımcı olun bana lütfen 🙏😔