Birdunyabircennetannesi Fisirinanasi Evet doğdu doğalı kullanıyorum 15 aylık ama gaz problemi varsa ilk sma Comfortu almanı tavsiye ederim
sarmaliklahana Fisirinanasi 7 ay kullandım kzııma gaz alerji sorunumuz olmadı. Ayda 1 kg alıyordu 5 ayın sonuna kadar. Memenundum. 7.ayda kzıım kendi bıraktı mamayı 😇 Ama suan 2.bebeğim olsa yine sma optipro kullanırım
[silindi] Fisirinanasi bız aldık çöp odu hiç icemedi. Midesini bulandırdi sevmedik kimse tavsiye etmiyor çevremizdeki Leer yinede bilemem belki sizinki sever
Nereleregidem Fisirinanasi Allah bu mamayı yapandan razı olsun. Aptamil kullanıyorduk gazdan bir an susmuyordu. Sma ya geçince yeryüzünde cenneti yaşadık
Veragillerden Doğduğundan beri meme + mama gidiyoruz. 9 aydır onu kullanıyoruz çok memnunuz. Bebeğim başka mamalarda kustu istemedi. Lakin her bebek farklı elbette. 🙏
Fisirinanasi Veragillerden biz de 5 aylık olacağız, aynı şekilde mama+meme sürdürmeye çalışıyoruz ama bir mamada kalamadık hala ya az yiyor ya oynuyor istemiyor😪
Veragillerden Fisirinanasi Biberondan kaynaklı olabilir mi acaba veya sevdiği hiçbir mama olmadı mı? Bazı bebekler mamayı hiç sevmiyor.
Nursenaglbtn Ben de başından beri sma kullanıyorum arada değiştik ama memnun kalmadım diğerlerinden 8 aylık ama son 1 aydır kilo almadı ek gıda fazla yemiyor diyede olabilir bilmiyorum 🤷🏼♀️
Fisirinanasi Veragillerden maalesef😪 bi süre hipp combiotic kullandık, onu baya yedi ama sonra onu da istemedi 😪
Elifmoms Fisirinanasi ben 2 çocugumu da onunla büyüttüm öncesinde başka mamalar da denedik en iyi kilo alımı ve gaz açısından sıkıntısız bi mamaydı bunla devam ettik.
glsmurz Fisirinanasi doğduğundan beri kullanıyorum doktorumda sindirimi kolay demişti bi değiştirim dedim beğenmedi yine sma ya döndüm