Ebuli54 Güzel anneler merhaba 5 gün önce yavrumu kucağıma aldım sağlıkla bugün kontrole getirdim. Sarılık 16.4 çıktı yatış verdi foto ışık tedavisi görüyoruz beslenmeyle alakalı değil dedi kan uyuşmazlığından dolayı dedi. Ben B+ oğlum AB+ Miş o yüzdenmiş böyle bir durum yaşayıp da ertesi gün değerleri düşen oldu mu.
1Emine Ebuli54 ben 0+ eşim AB+ kızım B+ oldu, daha hastaneden çıkmadan doktorumuz uyarmıştı uyuşmazlıktan sarılık yatkın diye bizde 17civarında değerle hastaneye yattık 12 saat içinde toparlamıştı bi gün sonrasında tamamen geçmişti. Umarım sizin bebekte hemen toparlar 🌼
Ebru-isil Ebuli54 kızımın da 16.7 idi değeri yatırılmadı hiç sadece bol bol besle dedi doktor aydınlık yerde uyuttum değeri 15 e düşmüştü doktor artık düşer değeri dedi ama bizde kan uyuşmazlığından diye birşey demediler tabi ama beslenmeyle ile vücuttan yavaş yavaş atılıyor.
SunnyG Bizde de anne bebek kan uyuşmazlığı vardı. Bu durumda bebek sarılığa daha yatkın oluyormuş. Ama bana yine bol bol emzir vs demişlerdi yani beslenmeyle de alakası var aslında, doktor niye öyle söylemiş bilmem.
1Emine Betul-08 kan uyuşmazlığı değilmiş bahsedilen sarılık için ayrı bi uyuşmazlık var dedi. Bahsedilen oymuş normalde bende iğne falan olmadım ama sarılığa yatkın denilmişti
Ebuli54 1Emine Çok teşekkür ederim 🥰 ilaç gibi geldi bu yorum çok üzüldüm çünkü stres yapmıştım iyice inşallah bol bol ışının altında kalır da düzelir biran önce 🥰
Ebuli54 Ebru-isil Sarılık yükselmesinin bir çok sebebi varmış Bende beslenmeden kaynaklı sanıyordum ama alakası yokmuş.
Ebru-isil Ebuli54 evet illaki vardır kanımıza bakılmamıştı beslenme derken bebek bol beslenirse çabuk düşüyor değerler
mysa2 Ebuli54 ben 0 rh oğlum eşimden almış kanı b grubu vizede doktor kan uyuşmazlığı var emzir bol bol ama korkma sarılık biraz daha artış gösterir uyuşmazlıkta birkaç gün en dazla foto terapi alır demişti 3 günde bi kontrole çağırdı 2 haftalıkken 9 çıkmıştı sarılıgı. Endişelenmeyin insallah hemencecik geçer sarılıgı sonrasında mama meme olarak birkaç gün devam edin toparlar
Ebuli54 mysa2 Meme de veriyorum mama da ikisine devam edecem zaten düşene kadar çok teşekkür ederim ☺️
Zehraer Sarılık hemen hemen her bebekte oluyor ve sık sık emzirmek gerekiyor 2 aylık oldu bebeğim hala tamamen geçmiş değil ama aticak vücudundan dediler inşallah öyle olur