meva_moms Kızım tüp bebek tedavisiyle oldu şuan 2 yaşında 3 gün gecikmişti adetim test yaptım ve hamile olduğumu öğrendim
Ebru-isil meva_moms hayırlı olsun diğeri doğana kadar ilk çocuk da biraz daha büyür. Kolaylıklar dilerim
limonkolonyasi meva_moms hayırlı olsun canım sağlıkla kucağına almak nasip etsin 🌸benim de suan kızım 2 yaşında ve istenmeyen bir kaza oldu bende bu ay hamile kalma ihtimalim var ama aşırı korkuyorum 😔
Leylaa_ meva_moms Yaaa çok güzel maşallah sağlıkla kucağınıza alırsınız insallah Doğum olana kadar büyümüş olur hemen hemen 3 yaşına olacak arkadaş gibi büyüyecekler 🌸
mysa2 meva_moms bende oğlum 2.5 yaşına doğru hamile kaldım suan 3 yaşında oğlumda 1.5 aylık uslu bş çocuk o nedenle zorlanmadım bence sizin içinde çok güzel olur insallah 😊😊
Rojdaa meva_moms Gözünüz aydın ben sizin adınıza sevindim. Kızınız da maşallah 2 yaşında ve diğeri doğana kadar biraz daha büyümüş olacak olumlu yönden bakın o sizin mucizeniz🧿♥️
Ayza_moms meva_moms Canım bu postu mu diyordun çok güzel bence ikisi beraber büyüyecek maşallah sağlıkla kucağina almayı nasip etsin rabbim senin adına çok sevindim 🥰🥰