denos_63 ben azaltarak kestim. 18 aylıkken gece emzirmesini kestim baya zor oldu ama oldu. Sadece gündüz emiyordu günde 3 kez. 21.aydan sonra da tamamen bitti, ek gıdayı almamaya başlayınca gündüz emzirmeyi de azaltarak ve kızıma anlatarak bitirdim. Bence azaltarak yapın daha küçük, duygusal olarak etkilenmesin.