kirmizibalikgolde ahh ahh gerçekten yemeyen çocuk çok zor çok, benim oğlum da öyle 26 aylık oldu yok hiçbirşey sevmiyor çok seçici, hele görüntüsünü beğenmediği şey hakkında direk karar verip yemiyor yani. Zorla asla yemez, oyunla vs asla. Yemiyorsa yemiyordur bitti. Hele konuşmaya başladıktan sonra daha zor içim acıyor sabah kalkıyor ( bu arada emziriyorum hala ama sütüm çok az) anne mama hazırlar mısın diyor bana. Mutfağa gidiyorum ya hiç mi birşey yemez herşeyi gösteriyorum hazırlıyorum yok öylece aç. 😢 mama verir misin diyor içim gidiyor. Tamam oğlum veririm diyorum herşeyi gösteriyorum istemiyorum diyor 🥹sadece patates yiyor nereye kadar patates yiyecek bilmiyorum 😞