Oznur129 benim 1 yaşında kızım 50 cm den fazla yataktan düştü. Oda ağladı. Geceydi bide. Bi belirti yoktu. Yazlıktaydık. Bi tek devlet hastanesi var küçğk bi yer. Hemen götürdük. Doktor bişe yok gibi ama merkeze gidin hemen tomografi çekilsin dedi. Riske atmayın dedi. Apar topar merkeze gittik tomografi çekildi, çok şükür bişe çıkmadı. 4-5 saat uyuymamıştım zaten. Ama doktor o anda da belirti verebilir 5 saat sonra da verebilir riske atmayın böyle şeyleri demişti. Bence bi tomografi çektir. Seninki küçükmüş bide. Ha bide doktor temiz çıkmasına rağmen saat başı yokla uyurken dedi.