Glkrsln Kızlar gögüs uçlarım cok acıyo bazende kanıyor emerken krem sürüyorum ama fayda Bi önerisi olan var mı
Aselmm Glkrsln Merhaba göğüslerinize jelatin koyun. Ben bebeğim emmeye başlamasından itibaren koydum hiç yara dahi olmadı şükür. Sizinki yara olmuş ama faydası olur diye düşünüyorum :)
mysa2 Glkrsln hametan ve madacasol kullan dönüşümlü her emzirmede de sil birkaç güne düzelir ama kanama vs varsa muhakkak doktora git antibiyotik kullanman gerekebilir