Merhaba annelerim 🌸 1ay önce doğum yaptım. Göğüs uçlarım küçük olduğu için 2gün emziremedim bebeğimi ,silikon göğüs ucu ile tuttu çok şükür onunla emziriyorum , süreklide onunla emzirecek gibiyim. İlerisi için bir sıkıntı olurmu.bebeğini bu şekilde sürekli emziren varmı