Seldaatly- ben iki hafta yaşadım ama bir emzirme danismaniyla hallettim durumu. Orada ki ilgilenen hemşiremiz 2,3 aylık bebeklerin geldiğini hatta süren kesilen anneleri bile süte getirdiklerini söylüyordu. Birsuru makinaları vs vardı bir anne 1 buçuk aydan sonra memeyi tutturmuştu bir destek alsanız belki daha da geç olmadan halledersiniz 😇