Mrysmg mart dogumlu bebegim gobegi dusmeden yikamaya basladik doktorumun onerisiyle hasta olmadi yukayip disari cikmiyorsaniz evde hasta olmaz ki uyku oncesi rutinde ozellikle dus aldirmak hem bebegi rahatlatiyor, hem sakinlestiriyor rutinlerde mutlaka dus yer alir. Usutur diye korkuyorsunuz da ulkemiz iliman iklim iskandinav ulkelerinde insanlarin cocuk yikamamasi lazim hasta olucak diye. Bebekler yikaninca hasta olmaz endiseniz olmasin 1 hafta cok cok uzun bir sure bebek icin korkunuzu yenin suya alistirin simdiden 🌸