Deletedmom_109 Çocuğum ne istiyor anlamıyorum! Neden böyle davranıyor! Çok inatçı ve huysuz! İstediği hemen olsun istiyor! Vuruyor ısırıyor! Bu ve buna benzer sıkıntıları hepimizin karşısına çıkıyor maalesef. Güvendiğim takip ettiğim İnstagram annelerinde -asla instamom değil 😁- görünce aldığım memnun kaldığım bir kitap olunca önermek istedim. “Çocuğumun aklından neler geçiyor” kitabın adı. Link için yukarı kaydıahajaka 😁 ama kolaylıkla bulun diye link de paylaşayım 😁 https://ty.gl/osbc6j60s4
Marianne Deletedmom_109 tavsiyeniz için teşekkür ederim. ben de çalışan anneyim. konuşma sorunları yaşıyoruz. umarım tez zamanda çözeriz. kitabı da sipariş verdim.
Drana Deletedmom_109 böyle posta can kurban. Teşekkür ederiz. Baktım kitapyurdunda 99 tl trendyoldan daha ucuz ilgilenenler için…
Deletedmom_109 Bu arada çalışan anneler neden bana çalışımca işlerin bu kadar zor olduğunu söylemediniz 🥹🥹 omaygad diyorum daha 2 hafta olmadan ben öldüm siz devam edin 🥹🥹🥹
Woody Deletedmom_109 Öncelikle geçmiş olsun 😌 Kitaba bakiyiorum hemen Birkaç örnek sayfa atmanız mümkün mü??
SweetPaw Deletedmom_109 su soğuk ama girince alışıyorsun dediler bana iki ay oldu hala ara ara buz kesiyorum 😒 geri dönüşü de yok mecbur yüzüyoruz bakalım 😂
Deletedmom_109 Eve dönüş yolunda yorgunluktan bayılmak yerine up diyorum görülsün ve ihtiyacı olan alsın diye 🥹
Deletedmom_109 Tubasahra şunun dörtlü seti var Benim İlk Yapıştırmalarım - Evimde (Kapak Resmi değişebilir) https://www.amazon.com.tr/dp/6052520949/ref=cm_sw_r_cp_api_i_YZJACN0J80R40DFCWYPQ Ben bi de bunu sipariş verecem inşallah Küçüklere Uzay Etkinlik Kitabı: Çıkartmalı (Kapak Değişebilir) https://www.amazon.com.tr/dp/6053413615/ref=cm_sw_r_cp_api_i_C8C4FFVQ7WMYQ48PDGEF?_encoding=UTF8&psc=1
Tubasahra Deletedmom_109 Çok teşekkür ederim bakıyorum hemen.Bu arada posttaki kitapta tam bize göre ona da bakicam.💜😍
Deletedmom_109 SweetPaw 2 hafta olmadı başlayalı okulun sonuna doğru her şeyi çift görüyorum 😁 hayırlısı bakalım 🥹
Woody SweetPaw iyiyim sen nasılsın? Nasıl gidiyor kres? Biz evde bile hastalık sezonunu açtık. Kreşte durumlar ne?
Alpitom Deletedmom_109 aramıza hoş geldin o zaman 👍🏻 16 aydır çalışan anneyim yıkılmadım ama ayakta da değilim 😅 şaka şaka her iey çok güzel diyelim motive edelim seni 😍 kitap için teşekkür ederim alacağım. Malesef arada ısıran bir bebem var ve ben çok üzülüyorum bu duruma 😏
Deletedmom_109 Alpitom aslında iyi de oldu ama zamansızlık çok fena.. yorgunluk zaten 🥹 inşallah iyi gelir size de bu kitaptaki bilgiler 🎈