Kozlar oğlum 30aylık akranları ile oyun oynarken hırçınlaşıyor kimisiyle iyi oynuyor ama kuzeni var oda 2yaşına girecek kızla oynuyorlar durup durup saçlarına asılıyor ortada bişey yok ittiriyor neden böyle acaba parka götürünce korkuyorum birisine vuracak diye çocuktur nasıl iletişim kurulduğunu bilmiyorlar ben normal karşılarım ama kimi ebeveyn çok fevri davranıyor bir gün olay cıkacak