Bircaykoyicelim benim kızımda 11 aylık. Yeni girdik. 5.ayından bu yana saat gece 12 de rüya öğünü yapıyordum. Fakat bir haftadır uyandığı an , yada uykusu hafif açıldığı an yataktan kalkıyor oturuyor. Ve açıkcası korkuyorum artık saat 12 de rüya beslemesi yapmaya. Uykusu açılırsa uyumazsa yada zor uykuya dalarsa diye. Ama rüya öğünü yapmazsam açıkıp gece kalkarsa diyede endişe ediyorum. Napsam bilemedim ya, internettede 11 aylık bebek artık kesintisiz uyur diyor. Acaba akşam 9:30-10 gibi yatırdığımda rüya öğünü olmadan sabaha kadar uyurmuki?