Nursemommm Bebegim adım atmaya başladı ama sağ ayak belirgin dışa basıyor acaba bu konu hakkinda deniyimi olan var mi düzeliyor mu
Esralparslan1 Nursemommm benim oğlumda 16 aylık ciddi anlamda sol ayağı çok dışa basıyor ne yapacağımı şaşırdım. 🥲geçer mi daha aktif yürüyücü değil yeni yeni başladı