Dalpa Birinci sorum kaçıncı ayda yapılıyor? Ücretli mi? Çevremde bundan dolayı rahatsızlık geçirenler duydum yaptırma taraftariyim bilgi verirseniz sevinirim
Merveee_94 Dalpa menenjit açısının iki tipi var ben ikisini de yaptırdım A tipi 9 ve 12. Ayında B tipi de 3.5. Ve 13. Ayda yaptırdım evet malasef ücretli durumu olanların bence kesinlikle yaptırması gereken bir aşı
Deletedmom_33 Dalpa 7-9-13-15 de yaptıracağız. 3 doz bexero 1 doz nimerix. Geçen hafta 906 TL ye yaptırdık ilk dozu. 9.ay sağlık ocağı aşısı ile çakışmasın diye 8-10-13-15 şeklinde de olabilir dedi doktorumuz ama götürmüşken yaptırdım
kirmizibasliklikiz_ Dalpa belli bir ayi yok ne zaman baslarsaniz ona gore doz ayarlanir. Yasindan sonra nimenrix tek doz. Bexsero ise 7 ay 2 yas arasi 3 doz yapiliyor. Evet ucretli pahali bir asi ama yapilmasi gereken bir asi bence