Noname21 Kuzeymiram d vitamini anne sütünde olmayan tek vitamin. E havalar da soğudu takviye şart. Ben her gün vermiyorum ama kullanıyorum
Bircaykoyicelim Kuzeymiram Kullanmayan var mı bilmiyorum ama. Kullanılması gerek. 15 aylık kızım hala kullaniyoruz.
Aynursevim Kuzeymiram walla 2 yasına kadar kullandım suan 3 bucuk yasında d wıtamını eksıklıgı cıktı yıne basladık bagısıklıgı dusuomus ole herkesın degerlerıne baktırıp kullanması taraftarıyım ben.
Kuzeymiram Noname21 ben hep unuttum ya o yuzden ayin basinda randavumuz var dokotra bildiricem bakayim kullan derse hic aksatmadan kullanicam bu sefer
Kuzeymiram Ysgl26 ben hic duzenli kullanamadim ve tukuruyorduda bu son aylarda unutmusum suan bir yasinda cok uzgunum bisorun olurmu acsba ya of
Semihinannesi Sağlık ocağina gittigimde hemşire vermisti 1yaşina kadar kullanicaksin diye onu diyorsan ilk 3ay falan kullandim sonrasinda bazen unuttum falan kendide istemedi tükürüp durdy bende kullanmayi biraktim suan 11aylık
Kuzeymiram Semihinannesi ay evet aynisi oldu sonrada unuttum kullanmayi suan 11 bucuk aylik , daha yeni aklima geldi damlasi unutmusum icim icimi yiyor bi zarari olurmu diye ya
Denizzz88 Kuzeymiram biz 1 yaşına kadar kullandık hep sonra yaz girince araya doktor artık kullanma her gün yarım saat güneşe çıkart demişti ama şimdi havalar soğudu hala devam etmem gerekiyor mu kullanmaya bilmiyorum onu sorucam tekrar başlayalım mı diye şuan 16 aylık
Ysmnakdn Kuzeymiram d vitamini hem anne sutunde olmayan tek vitamin hemde bıngıldak için önemli 1 yaşına kadar verilmesi lazım