Ela07
Kızımın ateşini ölçüyorum 36 bes dakika sonra ölçüyorum 37 normalmi bu niye böyle oluyor
Oturduğumuz odanın kliması açık değil biraz sıcak oluyor ama çok değil akşamları yatarken odamızın klimasını açıyorum o zaman bakıyorum ateşine 36 larda falan acaba oda sıcak diyemi inip çıkıyor gündüzleri