Dalpa Kızlar bugün oğlum verem aşısı oldu sol kolundan yaptı bide sağ sol iki bacağına aşı yaptı verem aşısı böyle mi oluyo üç tane iğne mi yapılıyor
Dalpa Dalpa 2 aylık aşı da üç aşı gözüküyor biri verem biri kpa biride beşli karma aşı yoksa bunlarmi bacaktan yapılanlar
Ysgl26 Dalpa verem aşısı koldan yapılan canım. Evet 3 aşı yapılıyor. Bacaklardan vurulanlar ise karma aşı ve pnomokök denilen bi aşı