gulunannisi çok emiyordur canım fazlasını çıkarıyordur muhtemelen. Bebeklerde mide kapakçığı tam gelişmiş olmuyor ilk bı kaç ay çok kusarlar o yüzden. Reflü yatağınız var mı? Varsa onda yatırın veya yatağına eğim verinki kusarsa tikanmasin ve midesi rahat etsin daha az kussun