Hilal_48 Yaa lütfen yardımcı olabilir misiniz gerçekten artık çok zorlanıyorum bebeğim 5.aynına girdi ama hala gaz sancısından kıvranıyor ağlıyor uyuyamıyor geceleri bile saat başı uyanıyor ne yapmalıyım benim gibi bu kadar uzamış var mı anneler