usernamesu ikea antilop mama sandalyesi çok memnunum iyiki onu almışım içine bir de minder aldım oioi tabaklarından çok memnunum kaşıklarından da og natural bebek irmiği, tarhana, bambala bebek bisküvisi bayılıyor benimki buharlı pişirme makinası aldım birde elim kolum herşeyini ondan yapıyorum 8ay 17 günlük benimki geçen balıklarını bile onda pişirdim