Ronya1303 6 aylık oldu hala filede yapıyorum. Bugün file koptu . Ozaman tabi bebeğim üzerinde yoktu. Ama hani bıdaha filede yapmamam için işaret oldu . Bebek oturaklarından aldım ama henüz oturamıyor oyuzden zorlandık. Siz nasl yapıyorsnz ? -
Semaen Ronya1303 alıyorum kucagıma kabinin içinde ikimizde yıkanıyoruz 5 aylık bebegim 3 aydır böyle yıkıyorum file eziyetmiş valla
kirmizibalikgolde Ronya1303 ben baby jem oturanlarına oturuyorum 6. Aydan beri . Oturabiliyordu o ayda o yüzden rahati 12 aylık hala oturagina oturarak yıkanıyor çünkü ayakta duramaz 😀😀😀
Wanderlust Ronya1303 hic filede yikanmadi sevmedi diye kullanmadik 6 ay kucgaimda beraber girdik. 6.ayda desteksiz oturunca kuvete oturttum onune oyuncaklarini koydum o oynarken ben arkadan yikadim duruladim. Cok rahat ve kolay geciyor o sekilde oneririm
eylul19 Ronya1303 3-4 aylıktı doktorumuz kucagınızda banyoda yıkayın hala fılede mı yıkıyosunjz demıstı🤣 oturmaya baslayınca oturak aldım tekken onda yıkıyorum .esımle yıkıcaksakta bırımız tutuyor oburumuz yıkıyoruz artık ayakta duruyo 14 aylık🤣
minikkusuuummm- Ronya1303 10 aylıgız oturakta oturtup yaptırıyorum 6. Aydan beri. Bazende birlikte girip yıkanıyoruz.
Busramaden Ronya1303 3 ayından sonra kucagımd a yıkadım cunku cok donuyodu 15 ayından berı kendı ayakda duruyo ben oyle yıkıyorum
Esra_Deva Ronya1303 ben tam oturana kadar file de yıkadım. Sonra oturağa geçtim. Kucağında tek başına yıkayabilenlere hayranım valla. Kayıyor. Özellikle hareketlendikçe imkan yok tutamıyorum valla
Semaen Sebusebu önce yere oturuyorum bir elime sırt üstü yatırıyprum önce sırtını yıkıyorum sabun gidiyor yüzünü çeviriyorum ön tarafını da öyle yokıyorum sonra tekrar arkaya başını yıkıyorum bitiyor siz alın bebegi girin sadece suyla yıkayın sonra cesaretleniyorsunuz zaten ben öyle yapmıştım
eserekli_kiz11 Kucaginizda nasil yikiyorsnz ya ben cok korkuyorum kayip dusurcem diye suan 4 aylgz filede en rahat yikiyorum ama banyo oturaklarindan alicam o sekilde yikarm 1 ay sonra flan
Miniminnakbebe Ronya1303 file hiç kullanmadım oturana kadar yatırıyordum üstüne su döküp yıkıyordum sonra kaldırıp kolumla destekleyip o ayaktayken sırtını yıkıyordum şimdi oturuyor ama rahat durmuyor eşim duşa girince ona veriyorum 2 dkda yıkıyorum kucağındayken
Esra-ozsusam4 Ronya1303 banyonuz müsaitse mama sandalyenizde kücükse koyun mama sandalyesine yıkayın:) ben öyle yapıyordum
28durum Ben duşakabinin içine havlu serip kovaya su hazırlayıp öyle yıkıyorum5 aylık şuan. Öyle kolayıma geliyor
Melissamom Ronya1303 bir aylık olduğundan beri ikimiz yikaniyoruz kabinde kucağımda yıkıyorum şu an dört aylık. Oturmaya başladığında duş için oturaklardan alırım sanırım.
Kahveseveranne Ronya1303 2.5 aylıkken fileyi bıraktım 6. Aya kadar eşim tuttu ben yıkadım oturmaya başlayınca kaymasın diye altına havlu koydum duşakabinin içine oturtup yıkadım kendi başına ayakta duruncada o duş başlığıyla oynarken yıkadım şimdi 18 aylık o kendi her gün bıcı bıcı diyerek banyoya gidiyor bende hemen 5 dakika da yıkayıp çıkarıyorum ☺️
Deletedmom_33 Ronya1303 4 aylıktan beri banyo&mama sandalyesi aldım. Küvete yapıştırıp içine koyup yıkıyorum çok kolay oluyor
Deletedmom_33 Melissamom oturtuyordum 2-3 dk. 5 buçuk ayda desteksiz oturmaya başladı zaten. Şuan 7 buçuk aylık