Kızlar dr lar 2-3 saatte beslensin diyorlar kilosu da gayet iyi bazı dr lar da bu aylarda kendi ağlayınca verin süt diyorlar. Bebeğim 3 saati geçti emmek istemedi ve uyudu tekrar oynadıktan sonra. Kaldırsam ağlayacak birde emmezse olmayacak nasıl yapıyorsunuz. 3 saati geçince verdim almadı istemedi bir türlü