Balkupum2505 ne kusuru 😊 300 tl uzeri % 9 komisyon kesiyor eger biri sizden alisveris yaptogsa siparisim ekranina gidip siparisin uzerine tiklayip ordan kod aliyorsunuz o kodla da hangi kargo subesinden aldogsaniz kodu o subeye gidiyorsun kodu soyleyip kargoyu veriyorusun ucret olayi da bu sekulde oluyor siz iban kaydediyorsunuz esiniz veya kendiniz ben esimin ibanini kaydetmistim sizden alisveris yapan kisiin ucreti gardrops havuzuunda toplaniyor ne zaman teslim aldigsa kargoyu ve onaylarsa aldigina dair ozaman sizin hesabiniza geciyor sizde ibana yukleyip paranizi havuzdan cekiyorsunuz ege onaylamasan kendiliginden 2 gun icinde havuz gelmis oluyor ucret o sekildede ucreti cekebiliyorsunuz urunlerin gorsellerini her acidan canli bi sekilde cekerseniz daha cok satis oluyor kusuru falan varsa belirtin kiyafetlerin